ראש זנב דרקון באסטרולוגיה

ראש זנב דרקון או צמתי הירח או ציר הדרקונים הן נקודות וירטואליות בשמיים ומסמנות על מה צריך לעבוד בגלגול זה כחלק מהכלים של שיטת קו נקודה נתסכל על נקודות אילו כדי לדייק את האתגר הצפוי לאדם בגלגול זה וזהו רק חלק אחד ממערך הכלים של השיטה

זנב הדרקון – זנב הדרקון מדבר על העבר שלנו ,מאיפה באנו לגלגול הזה ,ומה כבר למדנו לפעמים הוא מדבר על תבניות שחזרו על עצמן במהלך הגלגולי העבר.
ראש דרקון –מסמל על פוטנציאל העתיד שלנו מה עלינו ללמוד בגלגול הזה ,מה ללטש על מה לוותר מהתניות הזנב ,איך להמציא את עצמי טוב יותר בגלגול זה.

הבתים והמזלות (לרוב הם כפולים גם בית וגם מזל למשל :בית 1-7 מזלות סרטן –גדי לדוגמא) יספרו לנו היכן ננסה לממש את המסע הזה בגלגול הזה.

זנב דרקון בטלה –ראש דרקון במאזניים או בית 1 –בית 7
האדם פיתח כבר עצמאות ,הוא יודע לדאוג לעצמו ולמן בטחונו העצמי. עכשיו עליו ללמוד להתנהל בשותפות אם זו אישית ורומנטית או עיסקית או בעבודה לוותר על האני אני איני ולדבר על אנחנו.
זנב דרקון בשור – ראש דרקון בעקרב – או בית 2- בית 8

האדם פיתח מיומניות הקשורות ברכוש ,וכיצד לשמור עליהם (כסף אדמות מניות) ואת היכולת להשען עליהם.עכשיו עליו להבין שבחיים יש גם רוחניות (לא רק במובן הדתי) כיצד להתנהל בחוסר וודאות , איך לרסן כח איך לחיות בשינויים פנימיים וחיצוניים
זנב דרקון בתאומים ראש דרקון בקשת או בית 3- בית 9
האדם למד איך לתקשר עם אנשים דרך מילים או כתיבה ,עכשיו עליו ללמוד ידע נשגב יותר כמו פילוסופיה או אמונה דתית ולהבין את מהות הקיום ברמה רוחנית יותר.
זנב דרקון בסרטן ראש דרקון בגדי או בית 4- בית 10
האדם למד מהו בית ומה היא משפחה ומולדת ,עד כמה היא חשובה לאדם ,אבל עדיין המשימה היא שלך ושלך בלבד בגלגול הזה ועבודה קשה סימון מטרות והישגים מקצועיים ויכולת להשפיע ולנהל אנשים רבים היא גם יכולת רוחנית בנתיב החיים.

זנב דרקון באריה ראש דרקון בדלי או בית 5 –בית 10
האדם למד יצירתיות ,להיות הורה ,אהבה משפחתית ובטחון עצמי ,אבל הכל בתום האישי עליו להבין שעם כל כישוריו עליו להיות ולחשוב חברתית ולרתום את כל יכולותיו לטובת הכלל.
זנב דרקון בבתולה ראש דרקון בדגים או בית 6 –בית 12
האדם למד לקבל פיקוד (בוס מפקד או אישה…) לדייק בפרטים ולשרת אנשים אחרים,עבודה קשה ודיוק בעבודה,עכשיו עליו ללמוד חמלה ,ובעיקר להפטר מהשיפוט שמזל בתולה לוקה בו,עכשיו הוא יוכל לעזור לאנשים רבים יותר בלי השיפוט
זנב דרקון במאזניים –ראש דרקון בטלה או בית 7 –בית 1
האדם כבר למד שותפות מהי ,ואיך להתנהל עם אנשים אחרים ,אולם לעפעמים זה עלול לפגוע בבטחון העצמי ,לכן עכשיו עליו להיות עצמאי לדעת להתנהל לבד ללא רשת הבטחון של השותפות ,לסמוך על עצמו ועל יכולתיו.
זנב דרקון בעקרב –ראש דרקון בשור או בית 8 –בית 2

אחרי שהאדם למד לסמוך על היקום ,לעבור שינויים ולצלוח אותם להשתמש בכוח בצורה נבונה ,הוא צריך לחזור לדברים הבסיסים של החיים, אוכל עבודה מספקת ,שקיעה ארוחה לאור נרות ,אל הפשטות של החיים
זנב דרקון בקשת –ראש דרקון בתאומים או בית 9 –בית 3
לאחר ההתעמקות בחיפושים פילוסופיים ,או דתיים או לימודים ארוכים ,או מסעות האדם צריך ללמוד לתקשר עם אחרים ,לשתף חוויות ,לא להיות נעול על דיעות ללמוד לשנות את דיעותיו ולזרום.
זנב דרקון בגדי –ראש דרקון בסרטן או בית 10 –בית 4
האדם למד אחריות ,ועבודה קשה מהי ,למד לנהל אנשים להיות יוזם ומנהיג ,למד מהי קריירה והשיגים ,עכשיו עליו ללמוד רגישות ,והכלה משפחתיות שורשים להתחבר לרגשות שבו.
זנב דרקון בדלי –ראש דרקון באריה או בית 11 –בית 5
האדם למד כבר על שליחות ציבורים מאבקי עם אג'נדה וכיצד ליצור קבוצות ,עכשיו עליו ללמוד על יצירתיות אישית ,אהבה ,ביטוי עצמי ,וכל מה שצריך כדי לשפר את עצמו
זנב דרקון בדגים –ראש דרקון בבתולה או בית 12–בית 6
האדם למד חמלה ,והזדהות עם אנשים בעלי חיים והסביבה עכשיו עליו ללמוד מיקוד,יעילות ,עבודה קשה צניעות ,ויכולת לשרת אנשים

FacebookTwitterשתף